5 Ocak 2010 Salı

İlkbahar Yaklaştı!!!!?

Bu hafta İstanbul'da kar beklenirken ilkbahar yaklaştı mı :P
Bence yaklaştı çünkü sonbahar bitti ve kış geldi, demek oluyor ki bu da sırada ilkbahar var. 
Ben sabah güneşi görünce aktivize oluyorum ogün yapacağım birçok şey buluyorum en çok da yürüyüş yapmayı seviyorum, özellikle deniz kenarında, herşey parıl parıl gözüküyor, doğada yükselen enerji benide şarj ediyor.
Özellikle Suadiye sahilde mis kokulu denizin kıyıya sessizce uzanıp geri çekildiği noktada kumların üzerinde en basitinden masa ve sandalyelerde oturup çay içerek fışırdayan su sesini dinlemeyi bekliyorum. Güneşle, tam formuna kavuşmamış sadece bir ışık hafif bir ısı ve bol enerji kaynağı dönemindeyken karşılıklı bakışıyoruz. Yanımda kitabım dergim ve sevdiklerim. Çiçekleride unutmamak lazım, doğa renklerini dört bir yana dağıtmış görmemizi bekliyor.
İşte bende görebildiğim ve çekebildiğim bazı güzellikleri derledim. Geleceği hatırlatsın bize, çok yakın geleceği.



Hiç yorum yok: