6 Haziran 2010 Pazar

İlginç bir tesadüf

Bugün Broken Flowers'ı seyrettim.

Koyu bir Jim Jarmusch hayranı Ceren'in elime tutuşturduğu filmle ilgili araştırma yapıyordum özellikle soundtrack'ini. Çünkü gerçekten güzel müzikler var içinde.

Filmle ilgili daha sonra detaylı yazıcam ama şimdi  karşıma çıkan enteresan bir tesadüfü not almak istiyorum sadece. Hiçbir önemi yok ama bana ilginç geldi.

Broken Flowers'ın soundtrack'inde garage rock yapan Holly Golightly'nin iki şarkısı var, bu ismi görünce nereden hatırlıyorum diye düşündüm ve hatırladım. Breakfast at Tiffany's de Audrey Hepburn'un oynadığı karakterin adı:))

Bu arada Breakfast at Tiffany's 1961 yapımı ama rock'çı İngiliz Holly Golightly 1966 doğumlu.

İşte böyle..

Unutmadan, Jim Jarmusch'un Broken Flowers filminin asıl soundtrack'inde bulunan Etiyopya Jazz sanatçısı Mulatu Astatke'nin performansı şahaneydi.

Bu saçma benzerliği not almak istedim sadece. Bu arada bugün yazdığım bir önceki yazımda ki film önerisini okumadan geçmeyin:))

Hiç yorum yok: