14 Eylül 2012 Cuma

Haydi Büyükler Üniversiteye...

Eğer bir üniversite mezunuysanız veya halen bir üniversitede okuyorsanız İkinci Üniversite'ye SINAVSIZ girebiliyorsunuz...
Duydum da inanmadım ama sevgili kulağı delik arkadaşım Dışavurum öğrenmiş araştırmış bana anlattı ve  şuan karşınızda bir ikinci üniversiteli adayı bulunmakta:)

Aşağıda araştırmalarımızdan kısa bir özet derliyorum, internet sitelerinden detaylı bilgileri bulabilirsiniz. Yazının sonuna geldiğinizde eminim sizde ÜNİVERSİTELİ olucam diyeceksiniz:))

İkinci üniversite eğitimi Anadolu Üniversitesinde ve İstanbul Üniversitesinde yapılabiliyor. (Bizim araştırdıklarımız bunlar)
Üniversitnin size verdiği kitaplar, ders notları ve görsel anlatımlı CD'ler ile derslere evde çalışıp her dönem bir vize bir final olmak üzere iki kere sınava girerek dönemi tamamlıyorsunuz.

Neden İkinci Üniversite sorusuna cevabı bakın İstanbul Üniversitesi nasıl cevaplamış:

7 yorum:

Mutlu Eller dedi ki...

Inceleyecegim, neden olmasin:))

annemahsustan dedi ki...

Semi ben de Tarih istiyorum bakalım araştırıcam: )

Dışavurum dedi ki...

Haydi bakalım okullu oluyoruz :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Peki 3. üniversite?
Zaten şu an 2 üniversitede birden okuyorum ama hala okumak istediğim bölümler var.

A-H dedi ki...

Cok ilgincmis gercekten, hic bilmiyordum!
Peki bu sadece anadolu ve istanbul icin mi gecerliymis yoksa baska universitelerde listede var da siz mi arastirmadiniz?

Sinem Ergun dedi ki...

A-H, başka üniversiteler varmı bilmiyorum biz sadece bunları araştırdık arkadaşımla...

morkalemlik dedi ki...

Anadolu üniversitesi, bu uygulamaya 2009 yılında başladı, başvuru tarihleri tam evlilik dönemime gelmişti, son başvuru tarihinde de balayında idim kaçırmıştım diye çok üzülmüştüm. Sonraki yıllarda kısmet olmadı ama bu yıl ben de kayıt yaptırdım, edebiyat bölümü öğrencisiyim :)