8 Kasım 2013 Cuma

Postcrossing ve Kartlarım

Postcrossing'e heyecanla devam ediyorum. Bana gelen özenle hazırlanmış kartları görünce aynı özeni ben de göstererek hazırlamaya çalışıyorum kartlarımı.

Genelde yaşadığımız şehir ve yaşam tarzıyla ilgili kartlar istiyorlar. Ben de bol bol Sultanahmet, Ayasofya, Boğaziçi Köprüsü, bazen de köy yaşantılı kartpostallar gönderiyorum. Çok beğeniliyor. Ara sıra gönderdiğim çini resimli ve minyatürlü kartlar ise en popüler olanları.

Ben arkeoloji ve sanat tarihi ile ilgilendiğimi belirttiğim için bana o tarz kartlar atıyorlar. İşte size birkaç tanesi.... Henüz başlamadıysanız belki heves edersiniz. O zaman şu adrese bir bakın derim. http://www.postcrossing.com

Postcrossing nedir derseniz şuraya tıklayabilirsiniz. http://sanatnotlari.blogspot.com/2012/08/pul-koleksiyonculuguna-dogru.html

 
Bu kart Rusyadan geldi. Tauride Venüs'ü. Hermitaj Müzeinde. St. Petersburg
 

 
Aşağıdaki kart ise Japonyadan geldi.Norman Rockwell'in Mother and Daugter resmi

 
Yukarıdaki kart Almanyadan geldi. Lascaux Mağarasındaki ilkçağ insanlarının duvar çizimlerden.
 

Bu kart ise Mexicadaki bir tapınak. Chichen Itza.

5 yorum:

fermina daza dedi ki...

Çok güzelmiş kartlar! Chichen Itza'yı özellikle beğendim, çok zor denk geliyor Latin Amerika'nın arkeolojik yerleri.

Minyatür ve çini kartları konusunda çok haklısın, ben de hep tezahürat aldım onlardan yollayınca :)

erdemsenol dedi ki...

Happy postcrossing :) Dünyadaki en sıkıntılı postcrosserlar Türkler! Kolayca kartpostal bulunsa İstanbul haricinde... Birde üzerine 'pul' bulma derdini ekliyorum. Hadi ben koleksiyonerim, elimde mevcut; diğerleri ne yapsın? Elin Rusu küçücük Sibirya köyünden 'hatıra bloğu' yapıştırıp gönderiyor, Türk bulursa normal posta puluyla!!! Yemek, yöresel kıyafet v.b konularında zaten kartpostal hiç yok... İngilterede yılda 80 MİLYAR gönderi yapılıyor!!! Pul,kartpostal ve mektubun eski günlerine dönmesi dileğiyle

Elif dedi ki...

Bir Postcrossing kullanıcısı olarak bu yılın yeni yıl kartpostallaşma etkinliğini üstlendim. Geçen yılın katılımcılarına haber vermeye çalışıyorum. Katılmak isterseniz sizi de bekliyorum :)

leamistad dedi ki...

bu kartlar süper ya

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Sinem Merhaba.
Kartları yayınladım, bende bir teşekkür mesajın var. aynı anda postcrossing kartlarımı koydum. Buraya gelip sana haber vereyim dedim, bir de ne göreyim. sende de aynı tip yazı var.
happy postcrossing :)