1 Nisan 2010 Perşembe

Gelsin ödüller gitsin ödüller

Daha öncede belirttiğim gibi bu Blogger camiasının raconlarından biride mimler ve ödüller.

Bana, bilmem kaç kişiye forwardlanınca şans getirici, dilekleri gerçekleştiren mailleri anımsatıyor, öyle postaları hiç okumam ve forwardlamam açıkçası ama bloglardaki durum farklı, hoşuma gidiyor ve de merak ediyorum doğrusu kimin başlattığunı.

Oturup takip ettim, bloglar arasında salındım ilk hangi blog başlatmış diye ama neyazıkki bir blog'un verdiği link açılmayınca tıkandım. Bu bir saadet zincirnede benziyor aslında, piramit sistemi gibi, bir kişi 7 kişiye yayıyor durumu onlardan 7 şer başkasına, olay exponansiyel büyüyor, dolayısıyla aynı blogun aynı ödülle onurlandırılması ihtimali de yükseliyor:)

Neyse bu kadar irdelemeden sonra, hemen oyuna dahil oluyorum.

Çok içten, samimi ve ilginç yazılar yazan ve benim yazılarıma da güzel mesajlarıyla eşlik eden Nzn (don't worry be happy-nzn) beni Yaratıcı Blog Ödülü sahibi yaptı. Beni düşündüğü için ona çok teşekkür ederim.

Şimdi bu ödülü haketmenin kuralları şöyle,

* Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
* Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
* Ödülün logosunu yayınlayın.
* 7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
* 7 blogun linkini yayınlayın.
* Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
* Kendiniz ile ilgili 7 ilginç şey yazın.


Pazardan aldım1 tane eve geldim 7 tane, bir tanecik ödülümü 7 eşit parçaya böldüm ve dağıtıyorum. (Hepinizi ilgiyle ve merakla takip ediyorum onu da belirteyim )

Dışavurum
Kolay hayatlar
Biraz Şöyle Biraz böyle 
Ne öyle ne böyle
Tibet diyarı
Serablog
Çoban Yıldızı

O zaman benimle ilgili 7 ilginç (mi) şey,

* Telefon çaldığı zaman açmayı hiç sevmem
* Eve gelince ellerimi yıkamadan rahat etmem, ellerimde görünmez bir ağırlık hissederim
* İçinde denizanası olan bir denize hayatta girmem
* Sabah alarm çaldığında hemen kalkarım ikinciyi hiç çaldırmam
* Geometri bilgisi gerektiren hiç bir işi yapamam
* Uykum gelince çok sinirli olurum
* Evde çikolata varsa aynı gün bitirmezsem rahatsız olurum.

Sevgiler

12 yorum:

NzN dedi ki...

güle oynaya, tepe tepe kullan ödülünü :) benim için de bir ilkti ama sanırım başarıyla kalktım altından. gitti bu stress üstümden...

sonuç olarak o çalan tlefon açılıyor mu yoksa açılmıyor mu? ya da daha doğrusu telefonun var mııı??? :)

Dışavurum dedi ki...

Hakkaten ben de ona takıldım , telefon çaldığında açılmaması daha rahatsız edici gibi :) :)
ama sende ilginç olan tam tersi işte .

Bero dedi ki...

Haha
deniz anası olan bir denize ben de asla giremem ve saati asla 2 kez çaldırmam.
Ama bunları mim'imde yazmayacağım, değişik olayım :)

Sinem Ergun dedi ki...

valla altında travmatik bir şey yatıyor olabilir bilemyiyorum ama gerçekten evde biri varsa ben açmam telefonları, biraz sosyopatik bir durum:))

ceren dedi ki...

telefon çalınca beni de kötü bi heyecan alır açmak istemem aynen, hatta 4.madde hariç diğerlerinin hepsi bana uyar.ödül için teşekkür ederim:) en kısa zamanda yanıtlanacaktır efe'm:)

Sibelbek dedi ki...

gerçek anlamda bu mim olayını ilk başlatan blog hangisi bilmiyorum ama istersen sen de bir mim oluşturup, ilk yayan olabilirsin :)
ayrıca beni layık gördüğün için çok teşekkür ederim. denizanası olan bir denize ben de girmem, telefon konusunda da babam gibisin, o evde biri olmasa da açmaz telefonları :)

NzN dedi ki...

Telefon olayı ne kadar ilginçmiş meğer. Ben de tam tersiyim. Telefon kulağıma yapışık yaşayabilirim. Zira accık çenem düşükte benim:)
Hem denizanası hem de yosundan hoşlanmam denide...

Sera dedi ki...

Beni ödüllendirdiğin için teşekkür edeyim buradan. Bu mim bana 3. kez geliyor, o yüzden tekrar bir şey yazmayı düşünmüyorum. Tekrar diyorum ama hiç cevaplandırmadım bu mimi çünkü kişisel yazı yazmaktan hoşlanmıyorum. Öyle çok insan kötüye kullanıyor ki, artık yoruldum. Sana sevgilerimi gönderirsem kabul edersin ama umarım :)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Bende merak etmiştim ilk nasıl başlatıyor diye ama bulmak mümkün değil.:)
Bi gün ben başlatıcamkendim bir mim hazırlayıp.:) Mimleri bende seviyorum fakat çok fazla kişiye yollanması olayını doğru bulmuyorum,birkaç elden sonra herkes mimlenmiş oluyor sona kalanlar mimleyecek kimseyi bulamıyor,benim başıma gelmiştide.:)

Sinem Ergun dedi ki...

Ceren, rica ederim, merakla bekliyorum cevaplarını,

Sera, hiç önemli değil sadece seni zevkle okuduğumu belirtmek istedim, benden de sevgiler,

Onun köyün adamı, tam benim düşündüğüm gibi , bir kısır döngü kaçınıılmaz dediğin gibi çok kişi değilde 1 ya da 2 kişi olmalı paslanan, ama bir sinerji yarattığıda kesin, birgün bizde başlatırız belki, orjinal birşeyle düşünelim:)

NzN dedi ki...

Bence bu mim ve ödül olayı tamamen kalkmalı, kaldırılmalı. Benim için bir ilkti ve ciddi stress yaptım. Çünkü sonuçta blog insanın canı ne çekerse onu yazmak için değil mi?! Niye birilerinin direttiklerini yazalım ki? :))
Bak yaram varmış, dokununda cısss etttiii :))

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

SEVGİLİ SİNEM KAHVE TİRYAKİSİ OLAN BİRİ İÇİN TEKLİFİN HARİKA! SAYDIĞIN TÜM ÖZELLİKLER ÇOK HOŞ BENCE. EN KISA ZAMANDA MİMİ YANITLAYACAĞIM.( DAHA ÖNCE DE YANITLAMIŞTIM AMA BEN DE ONLARDAN ÇOK VAR :))

SEVGİLERİMLE..