Sağımız solumuz reklamlarla dolu, farkında olmadan bir çok ürünün tanıtımına maruz kalıyoruz. Bilinçaltımıza sloganlar yerleştiriliyor haberimiz bile olmuyor. Birgün kendimizi bir markanın jenerik müziğini mırıldanırken buluveriyoruz öyle değilmi.
Marka ismi, reklam pazarlama stratejileri ve insanların hayatına bu şekilde dahil olma başlı başına bir uzmanlık alanı. Bir meslek elbette.
İşte ailemizde bu mesleği severek, araştırarak ve gözleri dört açık bir şekilde yapan biri var.
Ajanda Dergiden bildiğiniz gibi Duygu'dan bahsediyorum. ( Bu arada Duygu benim sevgili kız kardeşim olur:)
Her ay markalaşmanın bir sanat olduğunu bize örneklerle açıklıyor ve piyasadaki markaları eleştirel bir gözle ve eğlenceli bir şekilde aktarıyor.
Duygu'nun bir de yeni bir blogu var, Duygu'sal Pazarlama adresi de http://www.duygusalpazarlama.com/
Gözüne çarpan markaları sorguluyor ve bize çok farklı bir bakış açısı kazandırıyor.
İlginizi çekeceğinizi düşünüyorum.
5 yorum:
Ayyy ne güzel yazmışsın :) Naçizane gördüklerimi, düşüncelerimi paylaşıyorum, çok eğleniyorum. Umarım blogumu takip edenler de severler. Senin dopdolu bu güzel blogunun yanında daha birşey sayılmaz ama! Ajanda'da yazmak da apayrı bir keyif :)
Teşekkürler
Herkesi bekliyorum bloguma :)
www.duygusalpazarlama.com
Mucxxxx
bak reklam sektöründen biri olarak nasıl da ilgimi çekti :)
hemmen gidip bu yeni blogla tanışıyorumm....
sevgilerimle!
Nzn merhaba, ben saftirik bir reklam hedef kitlesi olarak ilgimi çekiyor bu yaklaşımlar:) umarım sende ilginç bulursun:)
Bu nedir ama ya, yeni bir moda mı bu? blog ziyaretçilerine hırsız muamelesi yapmak! Hem link veriyorsunuz, hemde sağ tıklamaya hırsız muamelesi yapıyorsunuz.Üstelik linke direk tıkladığımda da henüz satırlarını okumayı bitirmediğim blogunuzdan çıkmak zorunda kalıyorum. Ya link vermeyin kardeşim, yada sağ tıklayan herkese HIRSIZ! muamelesi yapmayın. Ben artık bu şekilde karşılaştığımda verilen linklerden "çık git bu blogdan daha fazla okuma" mesajı alıyorum, çünkü bloğunuzda kalarak verilen linki de bir başka sayfada açma şansı vermiyorsunuz insana. Çünkü blog ziyaretçileriniz potansiyel hırsızlar...
Marketing departmanında çalışan biri olarak duygusal pazarlama çok hoş bir tavsiye oldu benim için :))
Yorum Gönder