9 Ocak 2011 Pazar

Ödül ve cevaplar

Ve bir ödül daha Sanat Notlarına gidiyor:)))
Ödül almak, ebelenmek (mimlenmek) çok mutlu ediyor beni, arkadaşlarımın beni düşünmesi asıl memnun eden tabii ki. Hem de bu mimlere bağlı şartları yerine getirirken aklıma gelmeyecek şeyleri düşünmek de hoşuma gidiyor.

Efendim bu sefer ki ödülümü almak için beni sahneye sevgili Berna davet etti. Koştum gittim aldım ama öyle beleşe vermiyor ödülümü:) Hani güzellik yarışmalarında finale kalan üç hatuna mikrofonu uzatıp soru sorulur onlar da "dünya barışı" diye cevap verir ya burada da öyle bir durum var:)

Sevgili Berna'da bana sorusunu yöneltti ve sordu:
"Seyahat etmek istediğin üç yeri sebepleriyle birlikte anlatırmısın"

Ben de hemen yanıtlamak istiyorum ve yeni bir ödülü de gezmeyi çok seven arkadaşım sevgili Nesobaby'e vermek üzere sahneye davet ediyorum.


1) Pek tabiiki ilk seçeneğim Ekim ayı içinde eşimle Toscana bölgesinde kasaba kasaba dolaşmak olur. Mümkünse bir motor kiralayıp, küçük bir sırt çantasıyla hergün başka bir meydanda ve yerleşim alanında yapılan bağbozumu festivallerini birer birer dolaşıp, bol bol şarap içip Italyan peynirlerini şarabıma katık etmek isterim.


2) Laf festivallerden açılmışıken ezelden beri çok hoşuma giden bir festival daha var. Peynir yuvarlama festivali. Bunu da canlı olarak izlemek isterdim.
Festival heryıl İngeltere'nin Gloucester bölgesindeki 200 mlik Coopers tepesinde yapılıyor. 45 derecelik eğimi olan bu tepeden bir tekerlek peynir aşağıya doğru yuvarlanır peşinden de onu yakalamak isteyen yarışmacılar koşmaya başlar ve doğal oklarak onlar da peynir gibi yuvarlanır.
Sanırım yarışmacılar belli miktar alkolü baştan almışlardır. Peyniri ilk yakalayan ödül ise tabiiki peynir:) Yalnız yarışmacıların başına istenmeyen sonuçlar gelebiliyor o yüzden yolunuz düşerse katılmak yerine izlemenizi tavsiye ederim.


3) Ve yine bir festival daha var görmek istediğim hatta buna belki de katılırız. Adı Eşini Sırtında Taşıma festivali. Temmuz ayında Finlandiya'da düzenlenen festivalde eşini sırtlayıp yarışmayı birinci bitiren yarışmacıya eşinin ağırlığı kadar bira ödül veriliyor. Evet 65 kilo olabilirim, taşınması da biraz zor olabilirim ama 65 kilo bira var işin ucunda belki bu bir motivasyon olur eşime değil mi?

12 yorum:

Berna dedi ki...

Hay Allah, bu kadar eğlenceli cevaplar nerden aklına geldi Sinem :)))

Biz festival festival gezeriz, yeriz, içeriz diyorsun yani :) Süper!

Müge dedi ki...

Sineeem süper enerjik bir cevaplar silsilesi olmuş!!! Şahane :)))
İnşallah hepsine gidebilirsiniz ;)

Dışavurum dedi ki...

İngiltere'deki peynir yuvarlama olayına bayıldım.
Hehehe, her yazdığın beni güldürdü, neşeli hayat, hepsine ben de gitmek istedim şimdi.

Nesobaby dedi ki...

Amaninnn
Gitmek istedigim cok yer var hic yerimde durasim yok :) bir de bu soruya 10 saniye icnde cevap verirsek o yerlere bedava gitme sansimiz olsa mesela? :))
Once asli gorevlerimi yerine getirip mime bilare fotografli cevaplar verecegim :))

Sinem Ergun dedi ki...

Berna, ödülüme layık olmaya çalıştım:)

Müge, teşekkürler, keşke Türkiye'de de olsa bu antin kuntin festivaller ne güzel olurdu dimi:)

Dışavurum, seç birini beraber gidelim arkadaşım:)

Sinem Ergun dedi ki...

Nesobaby, heyecanla bekliyoruz, asli görevlerinde de başarılarının devamını diliyorum:))

sünter dedi ki...

Sevgili Sinem bu gün kapimi bir noel baba caldi sirtinda kocamannn bir cuval vardi. Sen göndermissin öyle dedi bana:))
Tanistik kendisiyle, ben cok mutlu oldum simdide beni buraya yönlendirdi...seninle tanisayim diye..
Umarim o cilgin festivallere katilma firsatin olur bir gün. Yada belki sen düzenlersin Istanbulda öyle bir festival eminim katilan olur:))
Cok tesekkürler ediyorum o güzel kartin icin. Vesile oldu sayfanla tanistim:))
Sevgiler

Nesobaby dedi ki...

Aaa ne güzel Sinem sizin yılbaşı kartı projeniz değil mi? Çok hoş keşke ben de ne olduğunu anlayabilip zamanında katılsaymışım :))

Sinem Ergun dedi ki...

Sünter hanım merhaba,
Bende blogunuzu keşfettiğim için çok memnun oldum:)
Bu yılbaşı kartları hepimize ayrı bir keyif kattı:)
Festival düzenlemek çok ilginç bir fikir, hiç düşünmemiştim, şimdi başlıyorum düşünmeye:) Olur mu olur:))
Sevgilerimle,

Sinem Ergun dedi ki...

Nesocum, kaçırdın bu sefer, belki, Esater'da yaparız tekrar, yumurta göndeririz bakarsın haşlanmış ve boyanmış, en yakında bu var sanırım, sonra da 23 Nisan:)

Nesobaby dedi ki...

aa sevgililer gününü unutmayalım lütfen :))) sen unutmaya çalıştıkça ben hatırlatıyorum bak :D

mügepolat dedi ki...

Sevgili Sinem, hızlı okuma cd si umarım faydalı olur. 2011 okuma yılı olsun bence...