30 Aralık 2011 Cuma

Ajanda'dan AJANDA HEDİYESİ

Ajanda Dergi'de yine küçük bir çekiliş düzenliyoruz:) Hem de manidar:)
İşte detaylar:

HEDİYEMİZ VAR!
Yeniyılda AJANDANIZ güzel anılarla dolsun diyor ve BİR KİŞİYE BU ŞİRİN AJANDA'YI HEDİYE ETMEK İSTİYORUZ...................

Facebook sayfamızı "Beğen"en ve çekiliş yazısını Profilinde "Paylaş"ıp yorum bırakanlar arasında yapacağımız çekiliş sonucu...............
bir kişi 2012 AJANDAsını kazanacak..............
Sonuçlar 31 Aralık akşamında açıklanacak...........
MUTLU YILLAR.....

http://www.facebook.com/ajandadergi
www.ajandadergi.com
iletisim@ajandadergi.com

7 yorum:

Imge dedi ki...

Sinem ben bayıldım bu hediyeye.. Ajanda yazarları katılamaz mı çekilişe, hı? :)

Sinem Ergun dedi ki...

Al benden de o kadar:))) ajanda yazarı olmak da dezavantaj yaniiiii

Dışavurum dedi ki...

Evet ben de üzüldüm çekişilişe katılamadığımıza.

CEPAYNASI dedi ki...

ajanda beni de baştan çıkardı,beğendim...
dur gidip duyurayım....

aaaaa...
unutuyordum...mutlu yıllar diliyorum:)

Sinem Ergun dedi ki...

Sevgili Cep aynası, sana da mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim. Çekilişe katılıyorsan da bol şans:) Chagall hepimizi cezbetti gerçekten:)

kozmetik bir aşktır :D dedi ki...

facebook sayfanızı begendim blogumda duyurdum
http://blackbutterfly-busraaaa.blogspot.com/2011/12/cekilis-d_30.html
mutlu yıllar :)
busra_candar1997@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Cok güzel bir hediye.Merve Yıldız adıyla facebook sayfanızı beğendim.
Blogumda da duyurdum. : http://merveyilldiz.blogspot.com/2011/12/guzel-bir-hediye-istermisiniz.html

merve.yildiz@msn.com