2 Mart 2012 Cuma

Bu Oyun Kaçmaz! Kocasını Pişiren Kadın!

Tiyatro 3 grubu  sevgili dostlarım Melisa ve Mehmet Gürmen'in kurdukları bir tiyatro grubu. Kısa sürede çok büyük başarılar elde ettiler, muhteşem bir oyun sergiliyorlar ve izleyen herkesten övgüler alıyorlar.

Ben şahsen izleyemedim henüz oyunu, malum Arya'nın biraz daha büyümesini bekiyorum:) Bahar aylarında ilk fırsatta izlemeyi çok istiyorum.

Oyunu izleyip düşüncelerini paylaşan blogger Ayşen'in ve Hayat Melodisi'nin  yazılarına bir göz atmanızı öneririm:)

Oyun, konu itibariyle kadın erkek ilişkilerini ve evlilik, boşanma, yeni eski eşler durumuyla bir kara komedi olarak bize sunuyor.  Dünyaca ünlü başarılı bir eser.
Tiyatro 3 bu sezon oyunlarını sıkça oynuyorlar. Afife Jale sahnesinde ve Barış Manço Kültür Merkezinde olmak üzere iki yakada da seyirciyle buluşuyorlar.
Mutlaka izlemenizi öneririm.

Birdeeeeeee!!!!!!!!!


7 Mart 2012 Çarşamba günü Ortaköy Afife Jale'de oynayacaklrı oyun için Ajanda Dergi okuyucuları için 2 kişiye 2şer davetiye ayırdılar. Çekilişe katılabilir ve belkide şanslı izleyici olabilirsiniz.
Detaylar burada http://www.ajandadergi.com/index.php/2012/02/tiyatro-kocasini-pisiren-kadin-tiyatro3///

Sizde izlediyseniz mutlaka paylaşımlarınızı bekliyorum:)

Hiç yorum yok: