5 Mart 2010 Cuma

Canvastar - Fotoğraf Baskılarınız İçin Bir Öneri

Son zamanlarda fotoğrafçılık hobisi epey yaygınlaştı.

Bu güzel uğraş sayesinde artık bakmıyoruz, görüyoruz.

İşte bu çok önemli. Gözümüz beynimizin başka kısımlarını çalıştırıyor, bu yolla hayal gücümüz, farkındalığımız ve sanatsal duyularımız harekete geçiyor. Anda kalıyor, anı yaşıyor, güzellikleri görüp yaşama inancımız ve bağlılığımız artıyor.

Dijital teknoloji ile istediğimiz kadar fotoğraf çekiyor, bastırma ihtiyacı duymadan bilgisayarımızda depolayabiliyoruz.
Ama benim gibi, fotoğraflarını güvenceye almak, elimle tutabileceğim bir albüme sahip olmak ve en önemlisi en güzel fotoğrafları evimizde sergilemek düşüncesinde olanlara harika bir önerim var.

Klasik yöntem kağıda baskı yerine fotoğraflarınızı tuvale bastırmaya ne dersiniz.

Ben bugün Canvastar'a bu yöntem için verdiğim siparişleri teslim aldım ve çok beğendim. Fotoğraflarım pamuk astarlı, 1. sınıf tuval üzerine aktarıldı ve bir tablo haline geldi.

Kendi fotoğraflarınızı bastırabildiğiniz gibi onların arşivlerinde bulunan 3000 ünlü esere de bu yolla hem de çok ucuz fiyata sahip olabilirsiniz.

Canvastar'ın iletişim bilgisi şöyle:
http://www.canvastar.com/
Telefon: 0216 441 47 58

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sinemcim verdigin bilgiler icin cok tesekkur ederiz. Bizde senin gibi fotograflara cok duskunuz, burada gormustum tuval uzerine baskiyi ama Istanbul'da oldugunu bilmiyordum.Sanirim dondugumuzde bizde bastiricagiz;)