3 Ekim 2010 Pazar

Bakış açısı ne kadar önemli:) İyi Pazarlar...







9 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

hayatımızı bakış açımız şekillendirmiyor mu zaten :) iyi pazarlar...

Sinem Ergun dedi ki...

Çok haklısın francesca, ayrıca tüm çabamız açıyı genişletip sadece kendimize fayda sağlayacak şekilden kurtulmamız olmalı bence.

komançi dedi ki...

bu açılar farklı ve eplenceli olmuş. hayatımız renklendirecek bakışlar dilerim :)

Sanat Notları dedi ki...

komançi çok teşekkür ederim, her açıdan neşeyi yakalamak üzere...

Nedret dedi ki...

Bakış açınıza benim blogum da girmiş:) Memnun oldum. Herzaman beklerim. Sevgiler.

Nedret dedi ki...

Teşekkür ederim. Benimkileri sanattan sayıyorsanız ve derginiz için hafif kaçmazsa buyrun yayınlayın. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

nefisti hepsi teşekkürler..

Müge dedi ki...

Bu fotoğraflar ve başlık, bana "Bakış Açısı" isimli filmi hatırlattı. Film olarak da güzeldi. Ama benim asıl ilgimi çeken şey, aynı olayların (sizin örneğinizde de fotolardaki açıların) farklı insanlar tarafından nasıl algılandığı ve yaşandığı.. Anlatmaya kalkarsam çok uzun sürecek gibi bir coşku var içimde; o yüzden kısa kesiyorum :)
Bu arada blog'uma hoşgeldiniz :)

Sinem Ergun dedi ki...

Müge merhaba, Bakış açısı filmini çok merak ettim, yazdım kenara:)
Bakış açısıyla ilgili birbaşka filmde 12 Kızgın Adam'dır, adam bütün jürinin önyargılarını öyle bir yerle bir ederki..
Görüşmek, yazışmak üzere..