24 Kasım 2010 Çarşamba

Bu Nasıl Bir Öykü (Bölüm 12)

Belki… teğmen Perez cümlesini tamamlayamadan kapı açıldı. Gelen…


Gelenler Erkin Amca ve Ömer’den başkası değildi. Simon’un evini arştırdıktan sonra Teğmen Perez Erkin amcayla iletişime geçmiş ve Aslı’nın yanında olduğunu söylemişti. Bunun üzerine Ömer rahat bir soluk almıştı. Teğmen Perez ve Ömeri karşısında gören Aslı büyük bir mutlulukla Ömere sarıldı.

Aslı : “Ömer , senden habersiz kasayı açtığım için özür dilerim ama o kasanın içinde ne olduğunu bilmem gerekirdi. “

Ömer: “ Başına kötü bir şey gelebilirdi senin için çok endişendim. “

Teğmen Perez:”Aslı’ya her şeyi anlatım Ömer. Artık bir plan yapıp Sümer Tapınağına gidip, gezegenimize gitmeliyiz.

Erkin Amca: “ Simon ve Ahmet ortak çalışıyorlar. Aslı, Ahmet seni Simon’un evine bilerek yönlendirdi. Ama bir sonuç elde edemediler.

Aslı: “ Ahmet, üniversitene arkadaşımdı , onun bu işle bir ilgisi oldugunu asla düşünemzdim”

Teğmen Perez: Aslı ve Ömer artık geri dönüşümüz yok. Bu iş tehlikeli çok dikkatli olmalıyız. İstanbula gitmemiz gerekiyor. Ömer, İstanbulda eski evinizde gizli bir geçit var. Orada Sümer tapınağının içindeki bölme için anahtar gizli. O anahtarı aldıktan sonra, Güney Ira’ğa gideceğiz.

Bütün bunlar olurken Prof. Simon ve ekibi Aslı ve Ömeri aramaktadır. Prof. Simon henüz Aslı ve Ömer’in Teğmen Perezle buluştuklarını bilmemektedir. Ahmet ise Aslı ‘yı aramaktadır.

Aslı:” Ahmet, arıyor.”

Teğmen Perez: “Aslı, hiç bir şey olmamış gibi telefonu aç ve Prof. Simon’a ulaşamadığını söyle”

Ahmet: “Aslı merhaba, Prof. Simon’a ulaştın mı? “

Aslı: “Merhaba Ahmet, Prof. Evine gittim ama kendisi evde yoktu.”

Ahmet:” Gönderdiğin fotoğraflardan yeni bulgulara ulaştım ama bunlara İstanbul’a gelip konuşmamız lazım çok önemli”

Aslı (Biraz düşündükten sonra) İstanbul’a Salı günü gelecegini söyler.

Ahmet, telefonu kapattıktan sonra Prof. Simonu arar ve Aslı nın İstanbula gelecegini bildirir. Bunun üzerine Prof. Simon İstanbula gitmek için harekete geçer.

Teğmen Perez:” Hepberaber gitmemiz güvenlik açısından tehlikeli olacagından Ömer ve Erkin İstanbul’a Aslıdan bir gün önce gidip, eski evdeki anahtarı alın. Aslı yı uzaktan ben takip edecegim. Ahmet mutlaka Prof. Simona haber vermiştir. Ve Aslı nın azgından laf almaya çalışcaklardır. Ve Aslıyı takip edeceklerdir.

Erkin Amca ve Ömer İstanbul’a gelmiştir. Ömer ve Erkin Amca eski eve gidip, kitaplığın arkasındaki gizli bölmeyi bulup içeri girerler. Tapına için gerekli anhtarı alırlar.

Aslı ve Teğmen Perez ‘de artık İstanbuldadır…

Öykümüzün Seyir Defteri

Yazan: http://narciceginindunyasi.blogspot.com/
Sıra Kimde: http://halimcehikayeler.blogspot.com/

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Öykü uluslararası platformda tam gaz devam ediyor :)

Sinem şablon müthiş..

Sinem Ergun dedi ki...

Sağol, gerçekten beğendinmi:) İmanım gevredi ama:) Artık html kursu verebilecek hale de geldim:) yalnız arkaplanı hala beyaz yapamadım, çıldırmadan kapatıyorum artık kod sayfasını:)

Adsız dedi ki...

Vallahi çok beğendim diğeri de müthişti. Kapat kapat kodları falan. Böyle çok iyi..

Narçiçeği / kültür sanat edebiyat müzik dedi ki...

teşekkürler :)

Emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum.